Boka gästrummet

För tillfället är det inte möjligt att boka gästrummet då styrelsen, i enlighet med stämmobeslut, har upplåtit gästrummet till Ukrainska flyktingar t.o.m. 2023-06-30.

Föreningen har ett gästrum som kan hyras av föreningens medlemmar. För mer information om samt bilder på gästrummet, klicka här.

Priset att hyra gästrummet är 250 kr/natt och hyreskostnaden debiteras på efterföljande avi för årsavgiften.

Incheckning är tidigast kl.15:00 och utcheckning senast kl.12:00.

På grund  av momsregler kan vi endast hyra ut gästrummet till våra egna medlemmar i BRF Palatinen.

För att boka gästrummet:
1) Klicka i kalendern nedan på det datum du vill checka in. Tidigaste datum för incheckning är efterföljande dag.

2) Klicka sedan i kalendern  på det datum du vill checka ut. Perioden för din bokning färgas då blå i kalendern. Du kan inte reservera mer än 7 nätter per bokning.

3) Fyll i din kontaktinformation i formuläret  under kalendern. Glöm inte att välja ditt lägenhetsnummer i listan. I det sista fältet skall du skriva in de symboler du ser till höger om fältet.

4) Klicka på ’Send’ knappen.

5) När föreningens gästrumsansvarig godkänt bokningen skickas ett bekräftelsemail till den e-postadress som angivits i formuläret.